Pitäiskö fiksata -palvelu tarjoaa uuden palautekanavan Helsingin rakennusvirastolle

0
150
fiksauskuva

Helsingin kaupungin rakennusvirastolle voi nyt antaa epäkohdista helposti palautetta uuden mobiili- ja verkkopalvelun avulla. Metro-lehden kanssa yhteistyössä tehty Pitäiskö fiksasta -palvelu toimii uusimmilla älypuhelimilla osoitteessa http://metro.fi/fiksaus.

Kaupunkilaiset voivat raportoida verkkopalvelussa häiritsevistä epäkohdista, kuten pyörätiessä olevasta kuopasta tai rikkinäisestä liikennemerkistä. Palvelun käyttö puhelimella ei edellytä erillisen sovelluksen lataamista kännykkään. Metro-lehden verkkopalvelu toimii parhaiten puhelimilla, joiden käyttöliittymä tukee kuvan liittämistä web-lomakkeeseen.

Katso palvelun toimintatapa ja matkapuhelinviestin hinta oheisesta linkistä.


Palautteet ovat kulkeneet automaattisesti Helsingin kaupungille helmikuun alusta lähtien.
Tähän mennessä rakennusvirasto on korjannut vinkkien perusteella jo satoja epäkohtia ympäri kaupunkia. Metro-lehti ja Helsingin Sanomat saattavat kirjoittaa parhaista fiksausvinkeistä myös juttuja lehteen ja nettiin. 

Palvelun kehittäminen on osa EU-komission rahoittamaa CitySDK-hanketta. Yksi hankkeen tavoitteista on kaupungin palveluiden tuominen lähemmäksi kaupunkilaisia.

Lisää aiheesta:
Pitäiskö fiksata -palvelu
Rakennusviraston vastuualueet ja lisätietoa Pitäiskö fiksata –palvelusta
Rakennusvirasto yhteistyöhön Metro-lehden kanssa

Rakennusvirastolle voi yhä antaa palautetta myös suoraan.