Palautekahvilassa voit antaa palautetta Helsingin kaupungille

0
86

Mikä Helsingissä toimii ja mikä ei? Kenelle haluat lähettää risuja, kenelle ruusuja? Kaipaatko vastauksia? Tervetuloa palautekahviloihin.

Palautekahvilassa voi antaa palautetta Helsingin kaupungille ja puhua vapaasti kaikesta mieltä askarruttavasta. Helsingin kaupungin palautekanavan parissa työskentelevä kaupungin henkilöstö on mukana kahviloissa. He varmistavat, että palaute päätyy oikealle vastaanottajalle.

Joka Palautekahvilassa esitellään myös Helsingin kaupungin digitaalisia palveluja ja niiden käyttötapoja. Syksyn 2016 aiheina ovat päätöksenteon seuraaminen hel.fi -portaalin kokouskalenterin ja dev.hel.fi/paatokset -palveluiden kautta.

Eri puolilla kaupunkia järjestettävissä tilaisuuksissa tarjotaan myös opastusta kaupungin sähköisen palautelomakkeen käytössä ja annetaan neuvoja, miten saada oma äänensä kuuluviin palautetta antamalla.

Palautekahviloiden ajat ja paikat loppuvuoden 2016 aikana:

28.11. klo 15:00 Kumppanuustalo Hanna, Sturenkatu 12
9.12. klo 15:00 Pihlajamäen Lähiöasema, Liusketie 3 A
12.12. klo 15:00 Oulunkylän seurahuone, Larin Kyöstin tie 7
19.12. klo 14:30 Asukastalo Saunabaari, Metsäpurontie 25

Palautekahvilat toteuttaa Helsingin kaupunkikonsernin tytäryhtiö Lasipalatsin Mediakeskus Oy yhteistyössä kaupunginkanslian ja sosiaali- ja terveysviraston aluetyön yksikön kanssa marras-joukuussa 2016.

Kevään 2017 ohjelma ja paikat ilmoitetaan tammikuussa.

Jos haluat kysyä, ottaa kantaa, tuoda äänesi esiin tai vain kuulla toisten ajatuksia, palautekahvila on sinua varten. Tilaisuuksissa on kahvitarjoilu. Tervetuloa.