Kiinnostaako kokousten tai koulutusten toteuttaminen verkon välityksellä, mutta rohkeus verkkotyökalujen käyttämiseen puuttuu? Onko yhdistyksen kevätkokous vielä pitämättä, kun etäkokoustaminen tuntuu haastavalta..? Kansalaisfoorumin maksuttomassa webinaarissa opetellaan hallinnoimaan verkkopalaveria (tai -koulutusta) etänä sekä harjoitellaan hyviksi koettujen ilmaisten sovellusten käyttämistä. Webinaari on maksuton!
Webinaarin ajankohta: 16.9. klo 17:00 – 18:30. Osallistujamäärä: enintään 30. Muista ilmoittautua viimeistään 15.9. mennessä oheisen koulutussivun
alalaidasta! Linkki webinaariin lähetetään ilmoittautuneille sähköpostilla.
Webinaari on tarkoitettu yhdistysten vastuuhenkilöille tai kouluttajille, joilla on kiinnostusta aloittaa verkkokokousten tai -koulutusten järjestäminen. Koulutuksessa tutustutaan helppoihin ilmaisiin sovelluksiin.
Webinaarin sisältö:
Jitsi-verkkoneuvotteluohjelman perusominaisuudet ja palaverin isännöinnin perusperiaatteet.
Google Driven sovellukset; asiakirjan ja diaesityksen luominen, hallinnointi ja jakaminen, kyselyn ja/tai ilmoittautumislomakkeen luominen ja jakaminen.
Käytettävissä olevan ajan puitteissa ja osallistujien mielenkiinnon mukaan opetellaan yhdessä Mentimeter-kyselyn, Padlet-seinän tai Kahoot-kyselyn luominen ja jakaminen sekä hallinnointi.
Webinaarin järjestää Kansalaisfoorumi ja kouluttajana toimii Kansalaisfoorumin koulutussuunnittelija Pekka Kinnunen. Linja avautuu 16.9. noin klo 16.40. Mukaan kannattaa tulla hyvissä ajoin, jotta mahdolliset yhteys- tai ääniongelmat voidaan selvittää ennen varsinaista webinaaria. Lisätiedot: pekka.kinnunen[at]kansalaisfoorumi.fi.