Koti Blogi
0
Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Etäinfotilaisuus Helsingin asukasosallisuuden avustuksista – to 24.3.

24.maaliskuu @ 17:00 - 18:30

Helsingin asukasosallisuuden avustusten etäinfotilaisuus järjestetään to 24.3.2022 klo 17.00–18.30 (Teamsilla). Tilaisuudessa esitellään asukasosallisuuden avustuslajit ja kriteerit sekä asiointi sähköisessä avustusjärjestelmässä. Lisätietoa ja ilmoittautumiset infotilaisuuteen oheisen linkin kautta.

Asukasosallisuuden yleis- ja toiminta-avustusten hakuaika vuodelle 2023 alkaa 1.4.2022 ja päättyy 30.4.2022 kello 16. Asukasosallisuuden avustuslajeja ovat kerran vuodessa haettavat yleisavustus ja toiminta-avustus sekä ympäri vuoden haettava pienavustus. Avustusten myöntämisessä noudatetaan kaupunginhallituksen vahvistamia avustuskriteereitä ja niitä haetaan asiointi.hel.fi-palvelussa.

Helsingin kaupunki jakaa asukasosallisuuden avustuksia tänä vuonna 1 096 000 euroa. Avustuksia myönnetään asukastalojen ja -tilojen ylläpitämiseen ja toiminnan koordinointiin sekä asukasosallisuutta parantavien rakenteiden ja menetelmien kehittämiseen.

Yhteyshenkilöt:
Helsingin kaupungin vuorovaikutuspäällikkö Titta Reunanen, osallisuus ja neuvonta -yksikkö, p. 040 5781428, e-mail: titta.reunanen[ät]hel.fi

Helsingin kaupungin vuorovaikutussuunnittelija Veli-Matti Hurtig, osallisuus ja neuvonta -yksikkö, p. 040 5749710, e-mail: veli-matti.hurtig[ät]hel.fi

Tiedot

Päivämäärä:
24.maaliskuu
Aika:
17:00 - 18:30
Tapahtuma tagia:
,

Järjestäjä

Helsingin kaupunki
Puhelin:
09 310 22111
Sähköposti:
kaupunkiymparisto@hel.fi